|
BEOORDELAARSVERSLAE 2021 VLU MPUMALANGA
BORDUURWERK: Hardanger
Dankie vir positiewe deelname. Dit is altyd ‘n voorreg om mooi handwerk te bewonder. Baie tyd word aan beplanning, aankoop en borduur van artikels spandeer. Elke borduurstuk is ‘n erfstuk!
Die artikels is goed aangebied. Dit is beter om srtikel op ‘n oorgetrekte bord te monteer as om dit net “kaal” aan te bied. Die artikels kry voue en dit versteur steke.
Borduurstukke verouder en boruurdraad verloor soms glans en kleur. Borduurstof kry ook vlekkies met tyd. Dit is egter baie moeilik om “ou” artikels uit te wys, en al is die beoordelaar oortuig dat die artikel nie vars en nuut is nie, kan sy dit kwalik diskwalifiseer. Dus maak die beoordelaar staat op die integriteit van deelnemers om hul eie werk in te skryf, vir die kompetisie waarvoor dit ingeskryf is. Geen gebruikte of bewaarde stukke nie aseblief.
Keuse van ontwerpe is goed. Kleurgebruik oor die algemeen goed.
Borduurstof goed – wees versigtig vir te grof geweefde stof.
Borduurdraad – oppas vir te dik borduurdraad.
Borduur tegniek is goed bemeester. Kenmerkend van hardanger, is die kantagtige effek, in oop klosterblokke, en ook op die oop borduurstof tussen ontwerp. Dit is nie oral bereik nie.
Randafwerkings kan ook meer aandag kry.
Hou aan om die tegnieke te oefen – dit lei na perfeksie!
Anphia Grobler
MASJIENWERKVERSLAG – Drasak Vir ‘n kasserol
Hierdie was ‘n baie interessant uitgevoerde artikel. Verskeie ontwerpe is aangebied. Al die ontwerpe nie noodwendig baie suksesvol nie.
Alhoewel daar baie inskrywings was, kry mens tog die idee dat van die artikels vinnig gemaak is. Dit sien ‘n mense by die stiksels se lengte en spanning (onderste gare wat deurtrek).
Panele wat presies dieselfde groottes behoort te wees verskil soms drasties.
Gradering blyk een van die grootste probleme wat orals is – dis beslis iets wat ons in ons werksklasse kan/moet aanspreek.
Insit van ritssluiters is nie altyd suksesvol en netjies nie.
Lede moet ook leer dat ALLE materiaal uitgespoel moet word. Daar was duidelik gebruik gemaak van Afrika-sis (Seshwe) en dit is verseker nie gespoel nie. Die nagevolg is dat die artikel met die eerste was gaan krimp en dalk daarna nie meer bruikbaar gaan wees nie.
Hout handvatsels maak ook artikel minder of glad nie wasbaar.
Dit was lekker om die artikels te beoordeel en om die deelname van die lede te ervaar. As beoordelaar leer ek uit almal wat deelneem se artikels. Dit is ‘n voorreg.
Isobel Geyser
BREIWERK: Poncho/Mantel vir ‘n dame
Baie dankie vir die pragtige artikels. Meeste van die artikels voldoen aan die vereistes. Let op dat lusse nie te groot is vir knope nie. Goeie gebruik van patroonsteke.
By die mantel kan ‘n meer digte steek gebruik word. Poncho was almal geslaagd.
Wegwerk van die gare punte ontbreek
Lede ryg gare punte weg in plaas van weef
Daar is beslis ‘n leemte by vermeerdering en vermindering van steke. Die patroonsteek waarmee jy begin moet jy mee afeindig.
Baie dankie vir die geleentheid om hierdie artikels te kon beoordeel. Artikels vertoon baie mooi en pragtig.
Anne-Marie Venter
HANDVLYT: Gemengde Media
Dit is baie lekker om so ‘n verskeidenheid van kreatiewe denke te sien.
Met gemengde media, moet die kunsvlyter let op tekstuur en afwisseling en beklemtoning van die fokusarea. Baie deelnemers sit die meeste tekstuur weg van die fokusarea en trek dus die toeskouer se oog na minder belangrike areas.
Die deelnemers het meegevoer geraak met voorwerpe op plak en het afgewyk van die voorwerp se konneksie met die tema en dat die verskeie gebruike van die media steeds suksesvol aangewend moet word.
Pasop vir voorwerpe in die hoeke van die doek asook te donker kleurgebruik. Dit maak ‘n vrolike tema vinnig somber
Tersia Jacobs Dickeson
HEKELWERK: Veelkleurige gehekelde Mandala
‘n Baie geslaagde afdeling met goeie deelname
Ek hou van die dames se waagmoed in kleurgebruik
Montering is deurgaans ‘n reuse probleem. Dit maak dat ‘n artikel nie tot sy reg kom nie.
Steekspanning skep nogal ‘n probleem, aangesien lede nie die regte kombinasies van hekelnaald en breidraad gebruik nie.
Baie geluk met elke lid se artikels op die tafel
Alice de Beer
FOTOGRAFIE: Deur ‘n venster
Thank you for making me a part of this competition. It is a huge privilege for me.
The standard of photography is high. Well done to all that entered
By the term technically I refer to photographical technical. This is composition, lightning, focus, depth of field and detail in the image.
Please feel free to contact me concerning any image if more detail is required. You can contact me on my cell: 082 929 4755 of email me [email protected]
Once again congratulations to all who entered. Keep it up and enjoy our great hobby.
Peter Cavanagh
SKETS: Paletmes werk
Dankie vir julle goeie werk! Geniet jul werk en moet nie ophou nie.
Wat nie vandag regkom nie – more is nog ‘n dag.
Dit was ‘n voorreg om vir julle bietjie gedagtes te kon gee, om hoe om jul werk te verbeter.
Katrien Romijn
BORDUURMASJIEN: Teenet
Dit was ‘n ongelooflike voorreg om hierdie teenette te kon beoordeel.
Daar is ‘n geweldige sprong in die gehalte van die eerste plek en die volgende plekke.
Dit is weereens ‘n bewys dat lede nog baie moet leer in hierdie afdeling.
Al is dit ‘n boorduurmasjien artikel, is dit belangrik dat die naaldwerkmasjien se werk op die artikel ook netjies moet wees. Die hoeke van die teenette kort geweldig aandag.
Isobel Geyser/Alice de Beer
VLU-skryfkompetisie 2021
My oorheersende, algemene indruk is dat die onderwerp makliker hanteer is deur die meeste skrywers as verlede jaar se "Tandemuis".
Die gevolg is dat skryfwerk van 'n baie hoër gehalte deurgaans gelewer is. Miskien is dit toe te skryf aan die feit dat elke skrywer uit eie deurleefde ervaring kon skryf, ek weet nie?
Respons op die onderwerp was deurgaans goed tot uitsonderlik. Kreatiewe, persoonlike belewenis is verhaal wat oortuigende skryfwerk tot gevolg gehad het. Interpretasie was humoristies, oorspronk-lik, vars en plek-plek nuut.
Samehang en koherensie was nie in al die skryfstukke ewe opvallend nie, maar oor die algemeen was dit opvallend dat die skryfstukke afgerond is tot 'n hegte eenheid.
Taalgebruik en grammatika was deurgaaans goed tot uitsonderlik. Mooi woordspeling, idiome, nuutskeppings en skitterende beelde is gebruik. Relatief minder spelfoute is begaan (as in 2020) en sinsbou was oor die algemeen goed. Paragrafering was ook oorwegend goed.
Opvallend was tog dat enkele skryfstukke steeds nie 'n behoorlike inleiding/slot bevat nie, wat uiteindelik afbreuk doen aan die hele skryfstuk.
Ontwikkeling in die meeste skryfstukke het bygedra tot 'n hegte eenheid, 'n mooi afgeronde geheel. Plek-plek was daar tog 'n gebrek aan ontwikkeling, wat jammer is.
Dit was weer eens 'n voorreg om hierdie skryfstukke te evalueer.
BORDUURWERK: Hardanger
Dankie vir positiewe deelname. Dit is altyd ‘n voorreg om mooi handwerk te bewonder. Baie tyd word aan beplanning, aankoop en borduur van artikels spandeer. Elke borduurstuk is ‘n erfstuk!
Die artikels is goed aangebied. Dit is beter om srtikel op ‘n oorgetrekte bord te monteer as om dit net “kaal” aan te bied. Die artikels kry voue en dit versteur steke.
Borduurstukke verouder en boruurdraad verloor soms glans en kleur. Borduurstof kry ook vlekkies met tyd. Dit is egter baie moeilik om “ou” artikels uit te wys, en al is die beoordelaar oortuig dat die artikel nie vars en nuut is nie, kan sy dit kwalik diskwalifiseer. Dus maak die beoordelaar staat op die integriteit van deelnemers om hul eie werk in te skryf, vir die kompetisie waarvoor dit ingeskryf is. Geen gebruikte of bewaarde stukke nie aseblief.
Keuse van ontwerpe is goed. Kleurgebruik oor die algemeen goed.
Borduurstof goed – wees versigtig vir te grof geweefde stof.
Borduurdraad – oppas vir te dik borduurdraad.
Borduur tegniek is goed bemeester. Kenmerkend van hardanger, is die kantagtige effek, in oop klosterblokke, en ook op die oop borduurstof tussen ontwerp. Dit is nie oral bereik nie.
Randafwerkings kan ook meer aandag kry.
Hou aan om die tegnieke te oefen – dit lei na perfeksie!
Anphia Grobler
MASJIENWERKVERSLAG – Drasak Vir ‘n kasserol
Hierdie was ‘n baie interessant uitgevoerde artikel. Verskeie ontwerpe is aangebied. Al die ontwerpe nie noodwendig baie suksesvol nie.
Alhoewel daar baie inskrywings was, kry mens tog die idee dat van die artikels vinnig gemaak is. Dit sien ‘n mense by die stiksels se lengte en spanning (onderste gare wat deurtrek).
Panele wat presies dieselfde groottes behoort te wees verskil soms drasties.
Gradering blyk een van die grootste probleme wat orals is – dis beslis iets wat ons in ons werksklasse kan/moet aanspreek.
Insit van ritssluiters is nie altyd suksesvol en netjies nie.
Lede moet ook leer dat ALLE materiaal uitgespoel moet word. Daar was duidelik gebruik gemaak van Afrika-sis (Seshwe) en dit is verseker nie gespoel nie. Die nagevolg is dat die artikel met die eerste was gaan krimp en dalk daarna nie meer bruikbaar gaan wees nie.
Hout handvatsels maak ook artikel minder of glad nie wasbaar.
Dit was lekker om die artikels te beoordeel en om die deelname van die lede te ervaar. As beoordelaar leer ek uit almal wat deelneem se artikels. Dit is ‘n voorreg.
Isobel Geyser
BREIWERK: Poncho/Mantel vir ‘n dame
Baie dankie vir die pragtige artikels. Meeste van die artikels voldoen aan die vereistes. Let op dat lusse nie te groot is vir knope nie. Goeie gebruik van patroonsteke.
By die mantel kan ‘n meer digte steek gebruik word. Poncho was almal geslaagd.
Wegwerk van die gare punte ontbreek
Lede ryg gare punte weg in plaas van weef
Daar is beslis ‘n leemte by vermeerdering en vermindering van steke. Die patroonsteek waarmee jy begin moet jy mee afeindig.
Baie dankie vir die geleentheid om hierdie artikels te kon beoordeel. Artikels vertoon baie mooi en pragtig.
Anne-Marie Venter
HANDVLYT: Gemengde Media
Dit is baie lekker om so ‘n verskeidenheid van kreatiewe denke te sien.
Met gemengde media, moet die kunsvlyter let op tekstuur en afwisseling en beklemtoning van die fokusarea. Baie deelnemers sit die meeste tekstuur weg van die fokusarea en trek dus die toeskouer se oog na minder belangrike areas.
Die deelnemers het meegevoer geraak met voorwerpe op plak en het afgewyk van die voorwerp se konneksie met die tema en dat die verskeie gebruike van die media steeds suksesvol aangewend moet word.
Pasop vir voorwerpe in die hoeke van die doek asook te donker kleurgebruik. Dit maak ‘n vrolike tema vinnig somber
Tersia Jacobs Dickeson
HEKELWERK: Veelkleurige gehekelde Mandala
‘n Baie geslaagde afdeling met goeie deelname
Ek hou van die dames se waagmoed in kleurgebruik
Montering is deurgaans ‘n reuse probleem. Dit maak dat ‘n artikel nie tot sy reg kom nie.
Steekspanning skep nogal ‘n probleem, aangesien lede nie die regte kombinasies van hekelnaald en breidraad gebruik nie.
Baie geluk met elke lid se artikels op die tafel
Alice de Beer
FOTOGRAFIE: Deur ‘n venster
Thank you for making me a part of this competition. It is a huge privilege for me.
The standard of photography is high. Well done to all that entered
By the term technically I refer to photographical technical. This is composition, lightning, focus, depth of field and detail in the image.
Please feel free to contact me concerning any image if more detail is required. You can contact me on my cell: 082 929 4755 of email me [email protected]
Once again congratulations to all who entered. Keep it up and enjoy our great hobby.
Peter Cavanagh
SKETS: Paletmes werk
Dankie vir julle goeie werk! Geniet jul werk en moet nie ophou nie.
Wat nie vandag regkom nie – more is nog ‘n dag.
Dit was ‘n voorreg om vir julle bietjie gedagtes te kon gee, om hoe om jul werk te verbeter.
Katrien Romijn
BORDUURMASJIEN: Teenet
Dit was ‘n ongelooflike voorreg om hierdie teenette te kon beoordeel.
Daar is ‘n geweldige sprong in die gehalte van die eerste plek en die volgende plekke.
Dit is weereens ‘n bewys dat lede nog baie moet leer in hierdie afdeling.
Al is dit ‘n boorduurmasjien artikel, is dit belangrik dat die naaldwerkmasjien se werk op die artikel ook netjies moet wees. Die hoeke van die teenette kort geweldig aandag.
Isobel Geyser/Alice de Beer
VLU-skryfkompetisie 2021
My oorheersende, algemene indruk is dat die onderwerp makliker hanteer is deur die meeste skrywers as verlede jaar se "Tandemuis".
Die gevolg is dat skryfwerk van 'n baie hoër gehalte deurgaans gelewer is. Miskien is dit toe te skryf aan die feit dat elke skrywer uit eie deurleefde ervaring kon skryf, ek weet nie?
Respons op die onderwerp was deurgaans goed tot uitsonderlik. Kreatiewe, persoonlike belewenis is verhaal wat oortuigende skryfwerk tot gevolg gehad het. Interpretasie was humoristies, oorspronk-lik, vars en plek-plek nuut.
Samehang en koherensie was nie in al die skryfstukke ewe opvallend nie, maar oor die algemeen was dit opvallend dat die skryfstukke afgerond is tot 'n hegte eenheid.
Taalgebruik en grammatika was deurgaaans goed tot uitsonderlik. Mooi woordspeling, idiome, nuutskeppings en skitterende beelde is gebruik. Relatief minder spelfoute is begaan (as in 2020) en sinsbou was oor die algemeen goed. Paragrafering was ook oorwegend goed.
Opvallend was tog dat enkele skryfstukke steeds nie 'n behoorlike inleiding/slot bevat nie, wat uiteindelik afbreuk doen aan die hele skryfstuk.
Ontwikkeling in die meeste skryfstukke het bygedra tot 'n hegte eenheid, 'n mooi afgeronde geheel. Plek-plek was daar tog 'n gebrek aan ontwikkeling, wat jammer is.
Dit was weer eens 'n voorreg om hierdie skryfstukke te evalueer.